Mamma

Min mamma är bäst i hela världen. Det bara är så. Hon föddes bäst. Och hon födde mig. Så då borde jag ju bli som automatiskt bäst med eller hur?

Lista på vad min mamma är bäst på:

 *Att kramas
 *Att gosas/Att hålla om mig när jag är ledsen
 *Att förstå
 *Att finnas där för mig
 *Att läsa min blogg
 *Att stötta mig i alla situationer (oavsett hur galna idéer jag kan ha)
 *Att sätta upp omöjligt löjliga regler ibland, såsom: Inga postit lappar på dörrar, väggar och saker
 *Att laga mat jag kan äta (och älska)
 *Att älska mig

Ja, min mamma är helt enkelt bäst på helaste jorden. Man kan inte önska en bättre mamma! PUSS PÅ DIG NÄR DU LÄSER DETTA!



Tjosan// Mikkiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0