Helt otroligt!

Jag sitter och ser på lyxfällan och kan inte sluta förundras varje gång... De lyckas ta lån/krediter osv på 200 000 kronor!!!!

HUr fan hamnade de där? Visst, alla får väl leva sitt liv men om vi tar mig som exempel.
Jag lever på ca 1000 i månaden och har bidrag till lägenheten (eftersom jag går gymnasiet) och klarar mig fin fint! Så hur kommer det sig att så fort man blir "äldre" och börjar jobba som pengarna bara flyger iväg? Helt otroligt!


Citat från min Farfar: Människan är en muterad apa med storhetsvansinne. (Jag måste faktiskt hålla med till en viss del... Ganska stor del faktiskt)



Tjosan
// Mikkiz, En muterad apa med storhetsvansinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0