Elin och jag vi är goda vänner fastän mycket olika

Elin min larsson är här hos mig :) Vi pratar om att inte våga gå och lägga sig, olika nojjor man kan ha osv.
Lista över nojjor (Mina):

  • Att dörrarna står öppna
  • Att det finns en varulv under sängen
  • Att aldrig vakna
  • Täcket måste vara tätt runt mig för annars så kommer en hand och dödar mig
  • Det måste finnas minst 2 täcken och 4 kuddar, annars kommer jag frysa
  • Man går på soffan om det finns risk att varulven är under sängen
  • Att vakna upp och inte kunna röra sig och någon är i rummet
  • Vakna upp i panik för att varulven är i sängen
  • Att solen slocknar när jag sover…

 

Ja, bara normala grejjor xD
Hehe







Tjosan
// Mikkiz med sov-nojjor

Kommentarer
Postat av: MM

Helt normalt... men ibland finns varulven mellan täcket och påslakanet det är då man skyddar sig med att fisa under täcket fungerar lika bra som vitlök...

2011-02-21 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0